اسلایدر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک کارشناس آلمانى علت روش اصلاح منحصر به فرد سبیل ادولف هیتلر را توضیح داده است. به گزارش روزنامه اینتر نتى روسى لنتا، الکساندر موریتس فراى در یادداشت هاى خود اظهار داشته که در زمان جنگ جهانى اول به هیتلرکه درحال خدمت سربازى بود دستور داده شد که سبیل پرپشت خود را اصلاح کند تا پرپشتى سبیل مانع استفاده از ماسک هاى ضد گاز جدید نشود. به گفته این نویسنده المانى هیتلر پیش از ان سبیل خود را به خاطر پنهان کردن بریدگى بسیار زشت روى لب خود بلند نگه مى داشت. بر اساس این گزارش تا کنون تصور مى شد که هیتلر به تبعیت از مد سبیل خود را کوتاه مى کرده است اما یادداشت هاى فراى که در دوران جنگ جهانى اول هم زمان با هیتلر در ارتش خدمت مى کرده علت اصلى این کار وى را مشخص کرده است.این یاداداشتها به تازگى در بایگانى شهر کوچک مارباخ به دست امده اند و تاکنون منتشر نشده بوده اند.


  

اداره امور هواپیمایی فدرال آمریکا اعلام کرد: این قائله دقایقی بعد با اعزام دو جنگنده "اف-16 " و دو بالگرد گارد ساحلی برای رهگیری هواپیمای فوق و هدایی آن برای فرود در فرودگاه مریلند خاتمه یافت.
بر اساس این گزارش، مالک فرودگاهی در "چارلز کانتی " مریلند که هواپیمای فوق در آن فرود آمده گفت: خلبان و همسرش در مسیر "ترنر " به "کارولینای شمالی " برای ملاقات با دخترشان در حال پرواز بودند.

"ژیل بوسرمن گفت: یک مشکل فنی هواپیما را مجبور به ورود به حریم هوایی ممنوعه کرد که واکنش نظامی را در پی داشت.

نترس عزیزم
  
پایگاه اینترنتی‌ "سوئیس انفو " نوشت: اردشیر زاهدی از طراحان کودتای 28 مرداد و داماد شاه مخلوع ایران هم به ماهواره امید افتخار می‌کند./هر چند که از جمهوری اسلامی دل خوشی ندارم و هنوز خود را پایبند به نظام سلطنتی می‌دانم ولی باید اعتراف کنم که از دور اتفاقات کشورم از جمله پرتاب ماهواره ایرانی امید را پیگیری می‌کنم.
  
منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند، در برنامه انتخاب شخصیت سال که معمولا هنگام آغاز سال عبری برگزار می شود،"محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری ایران به عنوان مرد سال انتخاب شد.
ادامه مطلب...

  
   مدیر تارنما
ثریای کویر ایران
عجب عدالتی! من از دل می نویسم؛ تو با چشم می خوانی، تازه اگر بخوانی... اگر...
خبر مایه
آمار تارنما

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :20
کل بازدید : 481800
کل یاداشته ها : 103


طراحی توسط Sorayya.ir