اسلایدر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سخت است ببینی که بچه های بالا در حالِ حال کردن با بیت المال هستند؛ عزل می کنند امـــا!!! نصب ها در میان خودشان تقسیم می شود! سخت است ببینی که قحط الرجال چون خوره به جان بچه های بالا افتاده، تا جایی که یک فرد زعامت چند وزارت خانه را به عهده می گیرد! اصلا چطور است بدنش را مثله کنید و به تمام ادارات بفرستید تا آحاد ملت در این عصر قحط الرجالی از وجودشان مفیوض شوند!!! خدا قبول کند خدمتش را! توفیقاتش ثانیه افزون باد... ان شا الله! اما سخت تر آن است که خیلی از مسائل را بدانی ولی بخاطر مصالح بزرگتر مهر سکون و سکوت را بر لبانت بزنی!

سخت است در دیدار مبلغان بشنوی از شمال حد فاصل انزلی اردبیل و از جنوب در قلعه گنج دشمن دارد گمراه می کند ملت را! اما سخت تر آن است که ببینی در ام القری اسلام ناب محمدی و حتی در قم(کلیک) گمراهی به سراغ عده ای رفته است!

سخت است در گذر زمان گیر کنی! سخت است که در بهترین لحظات جوانی، دروست در تهران، کارت در قم، دلت در یزد و خودت هاج و واج میان اینها باشی ولی سخت تر آن است که عمرت را در اتوبان تهران- قم در میان گارد ریل ها ببینی که به سرعت رو به گذر است!

سخت است ببینی عده ای متاثر از شور حسینی هستند و عده ای دیگر متاثر از شعور حسینی! بعد هم آن ها را ببینی که در جدال با یکدیگر چه ها که نمی کنند! چقدر پسندیده بود از میان این انبوه هواداران و عاشقان 313 نفر به تاسی از 72 یار امام حسین، هردو را، یعنی شور و شعور را در خود جمع می کردند تا آقا بیاید! خوب می دانی که سختتر آنست که ببینی عده ای نظرشان را نظر نائب امام زمان می دانند و از ایشان مایه می گذارند تا جایی که ایشان نظرشان را صریح می گوید تا خاتمه ای باشد به تمام حرف و حدیث ها! عجب ولایت مداری دارند برخی از این خواص بی خاصیت! احسنت! تقبل الله!

سخت تر از همه سخت ها، آن است که با خود بگویی نکند من همه مثل یکی از هزاران نفری باشم که خواستند ظهور امام را ببینند و الان اسیر خاک اند! نکند خدای ناکرده جز کوفیان باشیم و مصداق مات میته جاهلیه شویم!

متن فوق آتشی بود که باید گر می گرفت تا موجب التیام خاطر شود؛ بهتر بگویم به تعبیر مولا امیر مومنان«شعله ای از آتش دل بود، زبانه کشید و فرو نشست.»

به امید روزی که در روزنامه ها درج کنند

او خواهد آمد...


   مدیر تارنما
ثریای کویر ایران
عجب عدالتی! من از دل می نویسم؛ تو با چشم می خوانی، تازه اگر بخوانی... اگر...
خبر مایه
آمار تارنما

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :26
کل بازدید : 482353
کل یاداشته ها : 103


طراحی توسط Sorayya.ir