اسلایدر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

برج میلاد

ملتى که بصیرت دارد، مجموعه‌ى جوانان یک کشور وقتى بصیرت دارند، آگاهانه حرکت میکنند و قدم برمی دارند. "امام خامنه ای"

بالاخره نمردیم و دیدیم که بسیج دانشگاه خوازرمی هم یک تحرک مثبتی از خودشان ساطع کردند! و به پاسداشت حماسه سه خرداد یک همایش در موزه دفاع مقدس تهران برپا کردند که البته سخنران آن شهردار تهران بود...

اما به خاطر قداست بسیج بنده نقدهایم را در قالب چند سوال، در خصوص این مراسم مطرح می کنم:

1.       بازدید از برج میلاد آن هم با سفارش شهرداری چه سنخیتی با حماسه عظیم سه خرداد داشت؟

2.       قبل از سخنرانی شهردار، سردار«ع» در شعری ضمن چاپلوسی آشکار برای شهردار تهران، در شعری با این مضمون: "های اشباح الرجال مدعی... روز مردی تو را کجا دیده ایم... " به نظر می رسد به برخی مسئولین جسارت و توهین کردند. سوال این است که این شعر چاپلوسانه و هتاکانه چه سنخیتی با حماسه عظیم سه خرداد داشت؟

3.       اکثریت حضار قبل و بعد از مراسم به این نکته معترف بودند که این مراسم بیشتر به یک میتینگ سیاسی و انتخاباتی شباهت دارد! آیا نباید بسیج از چنین کارهای شبهه ناکی مبرا باشد؟

4.       شنیده شد که هزینه چند دستگاه اتوبوس را شهرداری متقبل شده! علت این کار خداپسندانه شهرداری چه بوده؟ سخنرانی شهردار، رضای خدا یا یک تبلیغ برای نشان دادن همسویی با بسیج!!!

در دو سوال آخر، می توان با یک روش میدانی به حصول نتیجه امید داشت اما دو سوال اول به شدت موجبات نگرانی دوستان را فراهم کرده چرا که ترس از آن دارند که گروهای سیاسی از بسیج استفاده نمادین و ابزاری کنند! لذا پاسخ صریح و دقیق می تواند این تحرک مثبت بسیج را از شایعات مخرب، مبرا کند... بی صبرانه خواهان توضیح مسئولین این سازمان هستم و هستیم.


   مدیر تارنما
ثریای کویر ایران
عجب عدالتی! من از دل می نویسم؛ تو با چشم می خوانی، تازه اگر بخوانی... اگر...
خبر مایه
آمار تارنما

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :33
کل بازدید : 482385
کل یاداشته ها : 103


طراحی توسط Sorayya.ir