اسلایدر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

larijani

ماه رمضان شد می و میخانه بر افتاد

عشق و طرب و باده بوقت سحر افتاد

                           امام خمینی(ره)

نیت کرده بودم پس از این غیبت طولانی از حال و هوای حج بنویسم ولی چه کنم که توان وصف شایسته را ندارم و با وصف ناقص من درنیابد حال پخته، هیچ خام. خواستم در مورد حواشی سیاسی سفر حج بنویسم و تاثیر حوادث اخیر در برخورد گستاخانه دولت عربستان با حجاج ایرانی که دامادمان هادی تذکر بجای داد و گفت آنجا هم دست از سر سیاست برنداشتی و به این نتیجه رسیدم که از خاطرات تلخ نگویم البته این سیاست بود که دست از سر من بر نداشت! از خدا تقاضای تحول درونی کردم ولی  مصداق شعر خر عیسی گرش به مکه برند شدم.... اما اصل مطلب

خیلی خوشحال شدم که بالاخره دوران آقای هاشمی شاهرودی در قوه قضائیه خاتمه یافت و

 جایش را کسی گرفت که قاطعانه از برخورد با مفسدان سخن می راند. تسامح های آقای ه.ش کم کم داشت کار دست کشور می داد آن هم تسامح با ام الفسادها. خیلی جالب و عجیبه که یک دزد معمولی عکس و اسم و رسمش در تمام روزنامه ها و مجلات چاپ می شود ولی شاه دزدان در روز روشن بیت المال را به تاراج می برند و نفت ملت را به یغما. راستی چند سال است که پرونده شهرام جزایری باز و چشمان قضات بسته؟ خدا را صد هزار مرتبه شکر می کنم که امثال جزایری را نگرفتند و الا با این برخورد قاطعی که اینها دارند حتما درس عبرتی برای مفسدان می شود تا هیچ نگران نباشند؟ البته رهبر هم در فرمان 8 ماده ای درباره مفاسد اقتصادی، به آقای ه.ش می گوید که: تسامح در مبارزه با مفسدان اقتصادی به نوعی همدستی با آنان است و حتی می گوید که: هیچ کس با انتساب خود به بنده یا دیگر مسئولان معاف نشود. ایشان خیلی صریح می گوید که: ام الفسادها و نقاط اصلی را رها نکنید ، و به سراغ ضعفا و خطاهای کوچک نروید ولی کو گوش شنوا ! آقای ه.ش در توجیه اقدام خود ام الفساد را اقداماتی که موجب خروج سرمایه می شود معنی می کند. با اندکی درنگ می توان گفت که حرف ه.ش دفع افسد به فاسد (مصلحت) نیست چونکه در صورت برخورد با مفسدان کلیت نظام اسلامی از بین نمی رود و حتی خدشه ای به آن وارد نمی شود چرا که سرمایه نظام اسلامی مردمند و نه پول و... و حتی اگر مردم فقیر باشند باز قابل توجیه نیست چرا که خدا در قرآن می فرماید: منت نهادیم بر کسانی که در زمین ضعیف بودند و آنها را پیشوا و وارث زمین قرار دادیم.(و نرید .....).

خدا رحمت کند پدر بزرگم که این اواخر می گفت: دزد هم دزد های قدیم زحمت می کشیدند ولی دزدان امروزی بدون زحمت هر روز حقوق می گیرند. روزی دزد دریایی را نزد اسکندر آوردند. اسکندر به دزد گفت خجالت نمی کشی؟ دزد دریایی گفت حق با شماست من یک کشتی دارم دزد هستم و شما صدها کشتی دارید و فاتح هستید! القصه تجربه نشان داده کشورهای که مفاصد اقتصادی دارند در حوزه تولیدات داخلی و جذب سرمایه دچار خسران هستند. امیدوارم آیت الله لاریجانی در راه مبارزه با مفاسد ثابت قدم باشند.

با قلندر منشین گر که نشستی هرگز

حکمت و فلسفه و آیه و اخبار مخواه

                         امام خمینی(ره)


   مدیر تارنما
ثریای کویر ایران
عجب عدالتی! من از دل می نویسم؛ تو با چشم می خوانی، تازه اگر بخوانی... اگر...
خبر مایه
آمار تارنما

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :73
کل بازدید : 481895
کل یاداشته ها : 103


طراحی توسط Sorayya.ir