اسلایدر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاهموسویاحمدی نژاد

اخبار کمتر منتشر شده در یک ماه گذشته:

افشای پروژه جدید اغتشاش؟

پروژه جدید اغتشاش در روز 18 تیر 88 با هوشیاری وزرات اطلاعات و سپاه پاسداران افشا و سپس خنثی شد.

 

پاسخ عجیب میرحسین موسوی به وزیر اطلاعات؟؟؟

در دیدار وزیر اطلاعات با موسوی ، وی از موسوی پرسید:

اخبار کمتر منتشر شده در یک ماه گذشته:

افشای پروژه جدید اغتشاش؟

پروژه جدید اغتشاش در روز 18 تیر 88 با هوشیاری وزرات اطلاعات و سپاه پاسداران افشا و سپس خنثی شد.

 

پاسخ عجیب میرحسین موسوی به وزیر اطلاعات؟؟؟

در دیدار وزیر اطلاعات با موسوی ، وی از موسوی پرسید: اگر به فرض محال نتایج انتخابات 22 خرداد ابطال و انتخابات دیگربرگزار شود و در آن انتخابات هم شما رای نیاوری آن وقت چه موضعی اتخاذ خواهید کرد؟ میرحسین موسوی پاسخ می دهد: آن انتخابات هم باید باطل شود.

 

علت پیروزی احمدی نژاد ؟؟؟

سردبیر مجله روسی اسمیسل گفت: تعلق احمدی نژاد به طبقه غیر ثروتمند ، عامل اصلی پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ایران بود.

 

نتایج باز شماری آرا ؟!!

نتایج بازشماری اتفاقی 10درصد آرا که با حضور نمایندگان سه کاندیدای مخالف صورت گرفت عبارتند از: استان مازندران و شهرستان کوهدشت هیچ تغییری در آرا ایجاد نشد، در اهواز با عدم حضور نماینده محسن رضایی بازشماری متوقف ماند و در شهرستان جیرفت آرای احمدی نژاد و محسن رضایی به ترتیب 12 رای و 3 رای افزایش یافت و آرای موسوی و کروبی به ترتیب 5 رای و 1 رای کاهش یافت.

 

شکایت از موسوی؟؟؟

خانواده غنیان و فیض و رجب پور از قربانیان حوادث اخیر از موسوی شکایت کردند. مادر خانواده رجب پور گفت: موسوی را مقصر شهادت همسر و فرزندم می دانم. پدر غنیان گفت: مجازات قانونی موسوی را مصرانه پیگیری می کنم.

 

احمدی نژاد

احمدی نژاد شخصیت برتر جهان اسلام؟؟؟

همایش اهدای جایزه مجلس مشاوراتی مسلمانان هند به احمدی نژاد در آکادمی دهلی نو با حضور شخصیت های علمی فرهنگی و دینی داخلی و خارجی هند برگزار شد. رئیس این مجلس از اعطای این جایزه به یکی از شخصیت های برتر جهان اسلام اعلام خرسندی کرد.

همکار جاسوس موساد ؟؟؟

محسن مخملباف مسئول ستاد خارج از کشور موسوی و کارگردان سینما رسما همکار علیرضا نوری زاد جاسوس موساد مقیم لندن شد.

 

موسوی

ادعای عجیب موسوی ؟؟؟

موسوی در گفتگو با مجله تایم: تجمعات خیابانی چشمگیر هفته های گذشته احتمالا ماهیت ساختار قدرت را به نحوی بنیادین دگرگون خواهد ساخت.

 

هزینه آشوب برای آمریکا ؟؟؟

پل کریگ رابرتز مقام سابق وزارت خزانه داری آمریکا از اختصاص مبلغ 400 میلیون دلار توسط سیا برای راه انداختن آشوب در ایران پس از انتخابات خبر داد.

 

شاه

حمایت فرح و رضا پهلوی از آشوب ؟؟؟

همسر شاه مخلوع و رضا پهلوی با ارسال پیام هایی از آشوب های اخیر در ایران حمایت کردند. رضا پهلوی با دفاع از اوباش گفت: راه من و موسوی هم اکنون به یک تقاطع مشترک رسیده است و اگر مدافع یک دعوی مشترک با آنها باشیم به گذشته نگاه نخواهم کرد.

 

سعید حجاریان قبل از انتخابات ؟؟؟

سعید حجاریان قبل از انتخابات توصیه می کند آنقدر بگویید احمدی نژاد دروغگوست که اگرگفت سفید است کسی حرفش را باور نکند.

 

خرابکاری با لباس پلیس ؟؟؟

فرمانده نیروی مقاومت بسیج از دستگیری افرادی خبر داد که با لباس پلیس و بسیج در جریان اغتشاشات دست به خرابکاری می زدند.

 

شکست پروژه عوام فریبی و سو استفاده از احساسات مذهبی در قم ؟؟؟

جمیله کدیور ، الهه کولایی و همسران محمد علی ابطحی ، تاج زاده ، بهزاد نبوی و .....که جمعا حدود 30 نفر می شدند با حضور در حرم حضرت معصومه در قم قصد سو استفاده از احساسات مذهبی مردم را داشتند که با بر خورد مردم و سر دادن شعار: شهر مقدس قم جای منافقان نیست / منافق حیا کن ، شهر قم را رها کن در عمل با ناکامی مواجه شدند.

 

اخبار فوق تا حد زیادی معتبر است در حالی که متاسفانه به دلیل دروغگویی هایی عناصر اصلاح طلب بنده نتوانستم هیچ گونه خبر معتبر و تایید شده ای از این جناح بدست بیاورم .(مثلا شهادت ندا آقا سلطان که با مطالعه پرونده ایشان متوجه شدم که قبلا از اعضای فعال یکی از گروه ها بوده و پس سه سال پشیمانی مجددا به صحنه آمده و به طرز خیلی مشکوکی به قتل رسیده که هم اکنون نقش بیگانگان در شهادت وی کم و بیش ثابت شده است.) درصورتی که شما خبر معتبر با ذکر منابع برای بنده در مورد جناح اصلاح طلب بفرستید خوشحال می شوم که اخبار اصلاح طلبان را درج کنم.

ذکرمنابع بعضی از اخبار سری فوق مثل خبر اول برای بنده مجاز نمی باشد.


   مدیر تارنما
ثریای کویر ایران
عجب عدالتی! من از دل می نویسم؛ تو با چشم می خوانی، تازه اگر بخوانی... اگر...
خبر مایه
آمار تارنما

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :97
کل بازدید : 482084
کل یاداشته ها : 103


طراحی توسط Sorayya.ir