اسلایدر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عجب قضیه ایست این روزها، بسی عجیب قرابت دارد با همان داستان طبیب صورتگر! حالا که کار بدین جا کشید بگذار بگویم. بقول قرتی ها آب که از سر گذشت چه یک سی سی چه رودخانه می سی سی پی! آری در عهد دیوجانس( یا همان دیوژن کلبی؛ حکیم بنام یونانی که در حیات مادی به خم شکسته ای بسنده کرده بود) مردی صورتگر از پیشه اش دست شست و به سراغ طبابت رفت! دیوجانس به او گفت احسنت بر تو که ای رند که نیک دانستی که اگر خبطی بر الواح مرتکب شوی همگان بر آن علم می یابند و مستحق شماتت مردم می شوی اما خطایت در طبابت را خاک گورها مستور می سازد.

اما پیش از آنکه مطلب را فاش سازم و موجبات تشویش اذهان را گرد آورم بواسطه ی آنکه تعزیتی از «کمینه اسیر الجوار»، «سگ حسن دله» و جناب «دخو» نمایم تقریر خویش را با جریده ای از مقاله بیست و یکم روزنامه صوراسرافیل مزین می کنم تا ضمن شیرین شدن کام دوستان، من نیز از نطق و نام والا مقام «خرمگس» مستفید و استمداد جویم: "من می خواهم اولیای دولت را به عسل، و روسای ملت را به خربزه تشبیه کنم. اگر وزارت علوم بگوید توهین است حاضرم دویست و پنجاه حدیث در فضیلت خربزه و یکصد و چهل و نه حدیث در فضیلت عسل شاهد بگذرانم"

با استعانت از «خادم الفقرا»؛ و با وام گرفتن دو مفهوم عسل و خربزه از جنابشان؛ به نگارش هجویه ام که ریشه در شنیده ها دارد همت می گمارم:

عسلخربزه

 شنیده ام که برخی خربزه ها از افعال ماضیه عدول کرده، و پرده از نقاب ریا برکشیده، افسار وقار را دریده و پیشنهاد داده اند که برای خفه کردن عوعو سگان استکبار بیایم هیئت رئیسه مجلس را به  نسوان وانهیم! که بنده با تامل بدون تحمل به عنوان جزئی از انجمن دله دیوونه های زنجیری نهایت تاسف خویش را از ابراز چنین سخن نسنجیده و اقدام ضد بشری در بوق و کرنا اعلان نمودم و اظهار نمودم از کجا معلوم که فردا سگان استکبار عوعو نکنند که صغری و کبری باید مزدوج شوند؟! هااااا آنوقت چطور می خواهی بشر صورتان سگ سیرت را خفه کنی؟ آنوقت خر بیار و باقالی بار کن! اصلا مگر هم مسلک سگان مستکبرین هستید که دمتان به دمشان گره خورده! حسب امر از یاد برده اید که ملبس به لباس کیستی؟!!!

اما نکته دیگر شنیده ام که برخی از خربزه ها از تغافل برخی خواص بی خاصیت نهایت استفاده را کرده و خود را برای عسل شدن مهیا می کنند! مزنه شما هم مثل آن صورتگر یونانی پی برده اید که برای ماستمالی قصورهایتان باید جامه عوض کنید تا خاک گور آنها را مستور کند! بازم عارضم خدمت شما که انجمن دله دیوونه های آسمان جل اعلانیه داده که آنروز که حافظ می گفت: «پنهان خورید باده که تعزیر می کنند» و شما نیز در خفا خر رنگ می کردید و بجای اسب سواری می گرفتید؛ این انجمن زاده نشده بود تا خفیه ها را فاش سازد. اما نکته دیگر آنکه برخی خربزه ها نرم نرمک دارند برای عسل ها تملق می کنند تا به نان و نامی برسند که در این مورد از هفت کشور آزادند؛ چرا که همانطور که واقفید عمرا خربزه و عسل با هم نمی سازند و فرجام آن است که روده صاحبش را کپه می کند! افتـــــــــــــــــــــــــاد الان؟


   مدیر تارنما
ثریای کویر ایران
عجب عدالتی! من از دل می نویسم؛ تو با چشم می خوانی، تازه اگر بخوانی... اگر...
خبر مایه
آمار تارنما

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :8
کل بازدید : 481694
کل یاداشته ها : 103


طراحی توسط Sorayya.ir